خانه / شیر اهرمی / قیمت شیر اهرمی عمده در سال 99

قیمت شیر اهرمی عمده در سال 99

قیمت شیر اهرمی عمده در سال 99 به بالاترین قیمت خود در عمده فروشیهای کشور در طی چند هفته گذشته رسید که گروه بازرگانی کایران این مشکل را حل کرد.

دلایل عمده گران شدن قیمت شیرآلات اهرمی:

قیمت شیر اهرمی عمده

شیرآلات اهرمی که از امروزه ار فاکتورهای اساسی زیبایی خانه شناخته می شود در هفته گذشته به دلیل صادرات عمده و کم نظیر به کشورهای آسیای جنوب شرقی و کشورهای عربی و همینطور خرید عمده شیرآلات بهداشتی تولیدکنندگان بزرگ شیرآلات ساختمانی کشور به بالاترین قیمت خود در در ماههای اخیر رسید.

قیمت شیر اهرمی عمده به بالاترین قیمت عمده فروشی رسید.

با توجه به اعلام قبلی گروه تولید کنندگان شیرآلات مبنی بر احتمال گران شدن انواع شیرآلات بهداشتی و شیر اهرمی به ویژه شیر اهرمی صادراتی در هفته های آینده پیش بینی می شود که این گرانی ادامه پیدا کرده و باعث تورم بیش از حد در این حوزه گردد لذا بهترین موقعیت در شرایط کنونی آن است که خریداران عمده بدون نگرانی از ارزان شدن اقدام به خریداری نمایند.

اختلاف قیمت شیرآلات بهداشتی در بازار عمده فروشان:

همانطور که قبلا نیز اشاره شده است شیرآلات بهداشتی ایرانی به دلیل ظاهر و طرح های ماندگار و مدرنی که دارد مورد استقبال خریداران عمده می باشد و همین امر باعث شده است که تولید کنندگان با اختلاف قیمتی بسیار ارزان تر نسبت به همتایان خارجی اقدام به فروش نمایند.

قیمت شیر اهرمی عمده

حدود قیمت شیر اهرمی:

در اواسط دی ماه سال جاری قیمت شیر اهرمی های ساختمانی تحت تاثیر نوسانات بازار به شدت گران شد به طوری که هر قطعه شیرآلات  از قیمت حدود شصت هزار تومان به بالا معامله شد.

از خریداران عمده شیرآلات بهداشتی و شیرآلات صنعتی ، شیر ظرفشویی و شیر دستشویی ، شیر روشویی، شیر اهرمی، شیر حمام، دوش ، شاوری، تولت و شلنگی دعوت می شود جهت خرید عمده خود را سریعتر اقدام نموده تا مشمول تورم بیش از حد این محصولات نگردند.

جهت فروش و خريد عمده اين محصولات ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
مدیر فروش: کیوان خزایی
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09120495574
آدرس تلگرام: Kairanco@
شماره واتساپ: 989120495574
آدرس سايت: www.shiraban.ir
پست الکترونيکي: cairangroup@gmail.com

درباره‌ی Kairan

حتما ببینید

پخش عمده شیرآلات

پخش عمده شیرآلات بهداشتی باکیفیت و ارزان

پخش عمده شیرآلات بهداشتی با کیفیت از کارخانه بصورت آنلاین و اینترنتی جهت خرید ارزان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *