خانه / شیر ظرفشویی / فروش شیر ظرفشویی لوکس مستقیم از تولید کننده

فروش شیر ظرفشویی لوکس مستقیم از تولید کننده

فروش شیر ظرفشویی لوکس مستقیم از تولید کننده و سایر محصولات شیرآلات بهداشتی به صورت عمده به فروش می رسد; شیر ظرفشویی و شیر دستشویی و حمام و غیره توسط گروه بازرگانی کایران در کلیه فروشگاههای بزرگ فروش شیرآلات بهداشتی و لوازم ساختمانی به فروش می رسد.
شیرآلات بهداشتی ساخت ایران از جمله شیرآلات اهرمی ظرفشویی و غیره به دلیل با کیفیت بودنش یکی از برترین ها در جهان می باشند. این شیرآلات در در رنگ ها و مدل های مختلف در سطح کشور به فروش می رسد.

آیا با نحوه تولید و عرضه شیر ظرفشویی لوکس در کشور توسط شرکت کایران آشنایی دارید؟

  1. فروش شیر ظرفشویی لوکس به صورت عمده : شیر ظرفشویی به صورت عمده توسط شرکت های بزرگ و نمایندگی ها  در سطح کشور عرضه می شود ;شیر ظرفشویی به صورت عمده برای استفاده در مغازه های فروش لوازم ساختمانی و صادر کنندگان بزرگ و همین‌طور کارخانه های بزرگ تولید می شود. بنابر نیاز مشتری طراحی و ساخته شده و مورد استفاده یا فروش قرار گیرد.

فروش عمده شیر ظرفشویی لوکس مستقیم از تولید کننده

  1. فروش عمده شیر دستشویی و روشویی: شیر دستشویی و روشویی که توسط شرکت معتبر کایران در سطح کشور عرضه می‌شود پس از فرآوری و حذف واسطه ها در کوتاهترین زمان در بازار عرضه می‌شود این نوع محصولات لوکس جهت استفاده در کلیه مراکز فروش محصولات بهداشتی پیشنهاد می شود.
  2. شیر حمام و دوش: شیر حمام و دوش تولید شرکت های طرف قرارداد با ما که از مرغوب ترین تولید کنندگان در جهان می باشد و آن را شیرآلات لوکس یا لاکچری نیز می نامند مصارف زیادی در کشور دارد. این نوع شیرآلات توسط شرکت کایران به صورت عمده در سطح کشور عرضه می شود. شایان ذکر است که بعضی از شرکتهای بازرگانی و صادر کنندگان  برای صرفه جویی در هزینه های خود از شیرآلات این مجموعه خریداری میکنند، دیگر که به لحاظ مرغوبیت از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشند استفاده می‌کنند. لذا تاکید می‌شود که در خرید محصولات سفارشی مورد استفاده از چه متریالی می باشد دقت شود.
جهت فروش و خريد عمده اين محصولات ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
مدیر فروش: کیوان خزایی
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09120495574
آدرس تلگرام: Kairanco@
شماره واتساپ: 989120495574
آدرس سايت: www.shiraban.ir
پست الکترونيکي: cairangroup@gmail.com

درباره‌ی Kairan

حتما ببینید

فروش عمده شیر ظرفشویی با کیفیت و ارزان در تهران و کرج

فروش عمده شیر ظرفشویی با کیفیت و ارزان در تهران و کرج

فروش عمده شیر ظرفشویی با کیفیت و ارزان در تهران و کرج توسط گروه بازرگانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *